League of Legends - Analiza patcha 9.1
Iii pozdrav svima, moje ime je Avellati!
Nova godina, nova sezona, a konačno je došlo vreme za prvi patch 2019. godine.
Sve veće promene na runama i samoj mapi smo imali u presezoni, pa je u ovom patch-u isključivo rađeno na balansiranju nekih heroja i ispravljanju određenih animacija. Da ne dužim, krenimo!
Počinjemo sa herojem sa slike na kog je i sam Bog zaboravio. Šalu na stranu, Kalista je jedan od heroja koji su spali na vrlo niske grane što se tiče win-rate, znala je da padne i do 42% u solo partijama, u poslednje vreme je imala celih 46%. A opet na profesionalnoj sceni je zadavala silne glavobolje svim protivnicima ako je igra neko ko koliko-toliko zna da iznese partiju, pogotovo u kombinaciji sa nekim hard-engage supportom. Baš zato, Riot je odlučio da malo izmeni način na koji ona funkcioniše kako bi bila ista u svim nivoima igre.
Base stats: Base AD je podignut sa 62 na 67, AD rast sa 3.6 na 4 i AS rast sa 3.5% na 4% što je sasvim solidno. Takođe povećan joj je damage na Q-Pierce (10/70/130/190/250 na 20/85/150/215/280).
Međutim, kako bi ostala u balansu, spušten je damage na E-Rend prema epic monsterima na 50%, jer sa dobro stackovanim pasivom Kalista može da napravi veći damage od Smite-a na najvišem nivou i tako promeni ceo tok partije. Takođe uklonjen je pasivni deo moći W-Sentinel kako ne bi postala prejaka odjednom i dobila ogroman ban-rate!
Sledeći na listi heroja koji su ozbiljnije izmenjeni je Ornn!
Riot je mislio da Ornn nije dovoljno jak u SoloQ pa su odlučili da ga toliko pojačaju da će biti ili stalno banovan ili možemo slobodno da odemo AFK i poštedimo živce.
Manje promene su izvršene nad samim statistikama, naime base AD je skočio sa 67 na 69, health i armor su dobili povećan rast sa 90 na 95, odnosno sa 3 na 4 i health regen je porastao sa 0.14 na 0.18.
Ali to nije ono što mene zabrinjava, već to što i Ornn i ostatak tima više neće morati da kupuju unapređene iteme, već će od 13. nivoa moći da uzme upgrade na dva itema potpuno besplatno. A da stvar bude zanimljivija, od 14. nivoa će moći da i svojim saigračima unapređuje iteme, doduše svega jedan. Uz to će dobijati dodatnih 10% armora i magic resista od svih itema, a dodati su i novi itemi koji mogu biti unapređeni (Iceborn Gauntlet, Youmuu's Ghostblade, Blade of the Ruined King i Luden's Echo). Promenjene su i ostale moći, ali su većinski u pitanju samo brojke pa neću objašnjavati već možete pročitati na slici ispod!
Treći i poslednji heroj sa ozbiljnijim izmenama za ovaj patch je Sejuani!
Još jedan heroj koji je jak na pro-sceni, ali u SoloQ ne nalazi svoje mesto pored drugih popularnijih heroja. Međutim njene moći su relativno skoro reworkovane pa nema potrebe za nekih ozbiljnijim promenama od pukih brojeva, tako da opet imate sliku ispod!
Nova godina, nova sezona, a konačno je došlo vreme za prvi patch 2019. godine.
Sve veće promene na runama i samoj mapi smo imali u presezoni, pa je u ovom patch-u isključivo rađeno na balansiranju nekih heroja i ispravljanju određenih animacija. Da ne dužim, krenimo!
Počinjemo sa herojem sa slike na kog je i sam Bog zaboravio. Šalu na stranu, Kalista je jedan od heroja koji su spali na vrlo niske grane što se tiče win-rate, znala je da padne i do 42% u solo partijama, u poslednje vreme je imala celih 46%. A opet na profesionalnoj sceni je zadavala silne glavobolje svim protivnicima ako je igra neko ko koliko-toliko zna da iznese partiju, pogotovo u kombinaciji sa nekim hard-engage supportom. Baš zato, Riot je odlučio da malo izmeni način na koji ona funkcioniše kako bi bila ista u svim nivoima igre.
Base stats: Base AD je podignut sa 62 na 67, AD rast sa 3.6 na 4 i AS rast sa 3.5% na 4% što je sasvim solidno. Takođe povećan joj je damage na Q-Pierce (10/70/130/190/250 na 20/85/150/215/280).
Međutim, kako bi ostala u balansu, spušten je damage na E-Rend prema epic monsterima na 50%, jer sa dobro stackovanim pasivom Kalista može da napravi veći damage od Smite-a na najvišem nivou i tako promeni ceo tok partije. Takođe uklonjen je pasivni deo moći W-Sentinel kako ne bi postala prejaka odjednom i dobila ogroman ban-rate!
Sledeći na listi heroja koji su ozbiljnije izmenjeni je Ornn!
Riot je mislio da Ornn nije dovoljno jak u SoloQ pa su odlučili da ga toliko pojačaju da će biti ili stalno banovan ili možemo slobodno da odemo AFK i poštedimo živce.
Manje promene su izvršene nad samim statistikama, naime base AD je skočio sa 67 na 69, health i armor su dobili povećan rast sa 90 na 95, odnosno sa 3 na 4 i health regen je porastao sa 0.14 na 0.18.
Ali to nije ono što mene zabrinjava, već to što i Ornn i ostatak tima više neće morati da kupuju unapređene iteme, već će od 13. nivoa moći da uzme upgrade na dva itema potpuno besplatno. A da stvar bude zanimljivija, od 14. nivoa će moći da i svojim saigračima unapređuje iteme, doduše svega jedan. Uz to će dobijati dodatnih 10% armora i magic resista od svih itema, a dodati su i novi itemi koji mogu biti unapređeni (Iceborn Gauntlet, Youmuu's Ghostblade, Blade of the Ruined King i Luden's Echo). Promenjene su i ostale moći, ali su većinski u pitanju samo brojke pa neću objašnjavati već možete pročitati na slici ispod!
Treći i poslednji heroj sa ozbiljnijim izmenama za ovaj patch je Sejuani!
Još jedan heroj koji je jak na pro-sceni, ali u SoloQ ne nalazi svoje mesto pored drugih popularnijih heroja. Međutim njene moći su relativno skoro reworkovane pa nema potrebe za nekih ozbiljnijim promenama od pukih brojeva, tako da opet imate sliku ispod!
Ostali heroji su dobili daleko manje izmene, naime Jinx će od sada imati brži cast na W-Zap! koji će zavisiti od njenog attack speeda, dalje Nasus će dobijati više stackova na Q-Siphoning Strike, tačnije 12 umesto 6 stackova kada last-hittuje heroja, cannon miniona ili nekog velikog monstera!
Vrlo zanimljiv buff je dobila Vayne; od sada će njen cooldown na Q-Tumble biti smanjen za 50% ukoliko je aktivirala Final Hour. Zanimljiva promena, pogotovo za saigrače Vayne main-a koji će još više čupati kosu na glavi kada dotični odluči da pokuša 1 na 5! Uz to Sivir neće gubiti damage na Q-Boomerang Blade kada ta moć prođe kroz protivničke heroje. Xayah je isto dobila mali buff na njenom jedinom vidu "CC"-a, root na Bladecaller-u je produžen sa 1 na 1.25 sekundi.
Ispravljene su animacije određenih heroja, konkretno Katarina, Jayce i Zyra imaju promene pri korišćenju nekih moći. Riot je takođe odlučio da Ashe konačno može da dobije asistenciju sa E-Hawkshot!
Vrlo zanimljive promene na početku sezone, taman koliko da neki heroji počnu više da se koriste a opet možemo lako da se adaptiramo na promene dok krećemo u novu sezonu. Do sledećeg puta srećno na Riftu!
Comments
Post a Comment