Pa da počnemo...

Iiii pozdrav svima ljudi moji,  moje ime je Avellati!

Neki me možda znaju sa Youtube, snimam na kanalu Avellati&Paka sa mojim prijateljem i kolegom Aleksandrom. Na ovom blogu ću pisati moja razmišljanja, stavove i iskustva.

Uskoro će početi da izlazi Sportski dan sa Avellatijem, tačnije moja analiza i očekivanja od utakmica koje predstoje za vikend ili početkom sledeće nedelje. Baviću se isključivo Premier Ligom, Bundesligom i Serie A, naravno podrazumevam Ligu Šampiona/Prvaka i Ligu Evrope!

Takođe na blogu će se nalaziti svašta zanimljivo za gamere. Kao gamer sa "dužim" radnim stažom znam da nema bolje stvari nego kad se neko potrudi i napiše celu analizu novog LoL patcha i slično.

Od skora ću početi da pišem i neke priče vezane za školu, Youtube i neke druge stvari za koje smatram da mogu štošta pametno reći iz svojih iskustava. Još uvek nije usavršena cela ideja bloga, pogotovo zbog planova vezanih za povratak na Youtube scenu i povezivanje svih mojih "radova", pa bi mi značilo da mi se obratite sa nekim vašim predlozima o tome šta biste voleli da čitate ili gledate na kanalu. Ako želite da me kontaktirate, najaktivniji sam na Instagramu (@avellati)! Uzimam u obzir teme iz najrazličitijih segmenata života.

Do sledećeg puta pozdrav!

P.S. Zapratite me na Instagramu da biste mogli da vidite sve novo što se sprema: @avellati


FAQ:
-Ime: Mihajlo
-Koliko imam godina: 17
-Omiljeni timovi: Manchester United i Fnatic
-Omiljeni muzičari: Travis Scott i Takeoff  (Migos)
-Šta je moj cilj: Da napredujem na svim poljima i da vas razveselim i inspirišem!



Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Šta je to hustle?

Najbolja knjiga za finansijsku edukaciju